Måndag

Haylie somnade hos Wiktor igår så jag passade på att både sy och virka lite! Dock så strulade symaskinen så därav virkade jag lite. Har en bit kvar på dopklänningen!

Och på tal om dop så skrev jag upp igår vilka vi skulle bjuda. Om alla i familjerna skulle komma så skulle bara det bli 60 pers (!!!). Och så har vi ca 20 vänner som vi vill bjuda... Räknar inte med att alla kommer komma, men fullt kommer det bli. Funderar på om det är lika bra att ringa kyrkan idag? Vill döpa henne i Kungsholms Kyrka för det är där Wiktor är döpt. Dock så tror jag inte att deras församlingsrum är tillräckligt stort för alla...

Efter att ha spytt ner sig och pappa så fick hon duscha igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0