Helgen 💕

I fredags Äkte vi till mamma för att dona lite inför fikat vi hade i lördags!

Fick vÀrldens finaste halsband av min kusin Lina!
Jag och Angelica rÄkade matcha vÄra vagnar, haha! Vi upptÀckte det inte ens förrÀn nÄgra timmar senare.


Annars dÄ? Jo, vi Äkte upp till landet idag för att överraska svÀrförÀldrarna! De hade ingen aning om att vi skulle komma sÄ det blev lite chockade miner. Typiskt att det skulle spöregna och H precis hade vaknat och var hungrig nÀr vi kom fram för annars hade entrén varit roligare, men men.


Kommentarer
Postat av: Mami

Ă…Ă„Ă„ tack för i helgen och jag Ă€r sĂ„ glad att jag har er i mitt liv <3
HÀrligt att fÄ umgÄs hela helgen och att Àven farmor o farfar fick njuta av sockergrynet <3

2016-07-25 @ 13:29:43
URL: http://mayasmatte.blogg.se
Postat av: Lisa

😄 SĂ„ rolig min lilla H gör!!
Ha det sÄ skönt pÄ landet nu. Puss

2016-07-25 @ 14:33:32

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0