Vart tar tiden vägen?

När jag jobbade på McDonalds så kunde inte tiden gå långsammare, men nu säger det bara "tjoff" så ät den förbi. 

Gick in i vecka 31 igår vilket betyder att det är max 11 veckor kvar. Jag mår väldigt bra fortfarande, lite stel när jag ska upp ur sängen eller suttit länge samt att jag får ont (träningsvärk typ) om jag går längre promenader. Varken jag eller Wiktor tycker att mitt humör är värre än när jag har pms, så inga större humörsvängningar so far. Lite bristningar på magen finns... Det jobbigaste är när jordnöten trycker uppåt (vilket den gör ofta för det blir så spänt och obekvämt att knyta skor och böja sig framåt. 
Har märkt att mina fötter svullnar under dagen också så jag kör på stödstrumpor men skulle även behöva lägga upp benen då och då.
Tycker för övrigt inte att jag ens ser gravid it faktiskt och vågen står bara på +7 kg än så länge. 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Tiden går fort när man har roligt! Det är smart över o jordnöten är ute! Vi får köra dig i vagn imorgon 💜

2016-04-07 @ 15:39:19
Postat av: Moster

Härligt! Snart e den lille här. Håller med din mamma. Tiden går fort när man har roligt!
BEBIS BEBIS BEBIS BEBIS

2016-04-07 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0