TGIF

Fredagar betyder kort dag och så även idag. Vi stänger 14 och jag sitter här själv och donar med lite jobb så tiden rinner iväg. Var ledig igår då jag och Wiggelito var på informationsträff på Danderyd inför förlossning och efter vi hade lunchat ihop så åkte han in och jobbade och jag stannade kvar hemma. Gick på vattengympa kl 15 så det kändes onödigt att åka in och sen hem direkt efter bara någon timma på jobbet. 
Vattengympan var sjukt skön och kändes riktigt bra! På mornarna när jag vaknar känner jag mig inte gravid alls (tills jag börjar röra på mig) och nu var det likadant! Tyngdlös och kände mig som mitt gamla vanliga jag och att det var skönt att få träna igen, fastän vi inte direkt svettades som jag gjorde när jag körde med PT. 
 
Men riktigt skönt! 
 
 
 
Det ska bli kul när jordnöten kommer, men jag känner mig mer och mer otymplig och vill mer och mer bli mitt gamla jag igen. Det är okej med förändringarna nu, let's go back! 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Förstår att det är skönt med vattengympa och jag tycker du är bra som gör det!
Längtar också tills jordnöten kommer och du kan dela med dig av den o inte bara hålla för dig själv <3

2016-04-29 @ 19:50:52
URL: http://mayasmatte.blogg.se
Postat av: Moster Jes

Det är ju lite extra tyngd som du bär, men det blir något fint av det. Sen blir det att du bär utanpå istället 😀. Längtar oxå efter att få snosa på liten bäbis. Kram

2016-04-30 @ 07:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0