Monday sleepday

Puh, det tog emot att gå upp imorse. På helgerna älskar jag att vakna vid 7.30-tiden, men på vardagarna så tar det emot när klockan ringer 6.00.... 
 
I fredags så var det först besök hos barnmorskan där allt såg bra ut och sen blev det ett stopp på Danderyds sjukhus för anti-d spruta. Eftersom det var lugnt på jobbet så tog jag och Wiktor resten av den dagen ledigt, vilket var så skönt! Mamma, Mats, Michael och Wilmer kom förbi lite senare efter lunch för en snabbfika i solen. 
 
 
 
I lördags så hade jag bokat tid hos frissan! SÅ SKÖNT att få topparna klippta. Köpte även Olaplex som jag tänkte att jag skulle testa nu någon dag framöver. Kanske på fredag... Man skulle tydligen schamponera håret en gång, handdukstorka det och sen fördela Olaplexen över hela håret och låta det verka så länge som möjligt och då skulle jag kunna göra det på fredagmorgon innan vi åker och sen duscha håret när vi kommer fram? För då sitter det ju i i några timmar. Och vem bryr sig om man har hårinpackning när man ska sitta i en bil en hel dag? 
 
 
 
Igår så träffade jag några andra gravida tjejer på en fika inne på Vete-Katten. Jättemysigt café och det var riktigt kul att sitta och prata med någon som är i samma livssits som en själv. 
Efter det var det gravidyogan (älskar vilorna) och därefter åt vi middag hos svärföräldrarna. 
En bra helg med andra ord! Har inte gjort så överdrivet mycket, dels för att jag inte orkar och dels för att jag tvingar mig själv att varva ner mer och mer. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0