Fredag

Var ledig igår för att jag skulle till barnmorskan och sen sjukgymnasten. SÅ SKÖNT! Och precis vad jag behövde. Gick upp, gick ut med Penny, åt frukost, tittade på Nyhetsmorgon medan jag virkade lite och sen duschade innan jag åkte till barnmorskan. Åt lunch i centrum, åkte hem till Penny, virkade lite mera och sen åkte iväg till sjukgymnasten. 
Det enda jag gjorde i ansträgningsväg var att plocka ur diskamaskinen och lagade mat.
 
Både bm och sjukgymnasten tyckte att det var dags för mig att gå ner lite i tid på jobbet samt börja planera när jag ska gå på mammaledighet, så helgen blir till att fundera på det.
Kommer även börja på vattengympa på torsdagar nu framöver i och med att det är bra för kroppen samt att jag som är van att rida en gång i veckan mår bra av att hålla igång mer än dagliga promenader och lite knipövningar. 
 
 
 
Får åka till Stadium Outlet i Arninge eller Barkarby i helgen och kolla på en baddräkt bara så blir det gr8! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0