Shop

Har haft shoppingsug i fingrarna idag men inte velat shoppa något onödigt så det har liksom krockat lite. Jag behöver inga nya kläder för tillfället t ex, smink vill jag kolla på i affären, skor har jag så det har liksom varit typ "Okej, shoppingsug. Vad behöver du? Verkligen behöver? På riktigt Caroline och inte bara för att du vill" och jag kom fram till att jag behöver balsam. Mitt är nästan slut så det var lika bra att köpa nytt! Det var dessutom lite rea på balsamet win-win! 
Så det har jag shoppat, balsam. Ja och två borstar... Hehe. Shit happens. 
 
 
Jag använder Matrix Amplify schampo och balsam och sist jag köpte schampo så köpte jag 3 liter för typ 4-5 månader sen. Om inte längre. Hade det funnits balsam i 3 liters så hade jag lätt köpt det. Hatar att märka i sista sekunden att schampo eller balsam är slut! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0