Onsdag

Tänk vad kul det skulle vara att få skriva något roligt för en gångs skull? 
Jag vet att jag har mycket positiva och roliga saker i mitt liv, ja. Men jag är ändå på gnällhumör. 
Jag borde vara tacksam och glad över att vi en KAN kolla på radhus, att jag KAN träna med en PT och att jag går på tunga gympass där jag faktiskt ORKAR något. Jag har mycket att vara glad för ja, men just nu så är jag inne i en grinig period och då får det vara så. Jag tänker inte låtsas som att allt är frid och fröjd när jag faktiskt bara vill gnälla och skrika. 
 
Så, självklart har huset vi la bud på stigit med 1 miljon. Självklart. Jag är så trött på att leta nytt boende.. Vill bara ha ett nytt så jag kan slappna av (vilket säkert är en av anledningarna till att jag är grinig). Målaren har varit över hos oss idag så vi ska sova hos Marie och Thommie ikväll så vi slipper ligga och andas in ångorna från färgen. Sen när allt har torkat så är det dags för att ställa tillbaka det viktigaste och snyggaste för att sen be mäklaren fotografera så den kommer ut någon gång. Tror verkligen inte att den kommer ligga länge på Hemnet, om den ens kommer dit.
 
 
Jaja, vi kommer flytta någon gång. Allt blir väl bra tills slut för oss också. Än så länge får man le och vara glad för alla andra skull. 
 
 
Till alla som budar över. 
 
 
 
 
MEN för att avsluta positivt så vill jag visa att jag köpte en ny lip definer från HM. Det gjorde mig glad.
Ögonskuggan kommer också därifrån och heter Cocoa Mauve
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0