Regn regn och lite mer regn

Precis innan vi skulle gå hemifrån imorse så tittade jag ut genom fönstret och vad var det för väder? Jo, regn. Jag gillar visserligen regn när jag sitter inne och kan titta ut med en kopp te i handen och en filt över benen i soffan, men att traska ut till bilen i regnet? Vi kan säga att det inte ligger på min 10-topp-lista över saker jag älskar. Dock så uppskattade jag att vinden höll sig stilla så att det ändå inte var svinigt kallt.
När jag och Wiktor var i New York maj/juni 2013 så regnade det ju en dag men det var ändå så pass varmt att jag kunde traska runt i klänning, till skillnad från när vi va där i december förra året, jisses... Fy fan.
 
 
Kom in en kund tidigare på jobbet idag också som var jänkare. Kändes så skönt att få höra "riktigt" engelska på riktigt... USA är ett land som är svårt att inte älska (och inte bara för alla goda ätbara mumsgrejer de har att äta där borta).
 
 
 
 
Älskar USA helt enkelt. Hur muppat det än är jämfört med Sverige.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0