Redan tisdag?

Att jag var pigg igår får jag äta upp idag.
Fixade träningen med Ayman galant vilket kändes asskönt! Kom fram en kvinna som berömde mig för att jag pallade också vilket gav en extra kick.
 
Men, sen då? Jo, sen på kvällen var det ju Batman på TV. Den som man redan sett en gång, som slutade efter 00.00 och som man tittade klart på för att min älskade sambo inte ville stänga av. DEN förstörde min sömn så nu är jag så jävla trött idag att jag inte ens vet vad det är för dag utan att behöva kolla upp det.
Dessutom så fick jag någon slags ångesträdsla över att somna då jag helt plötsligt blev livrädd för att dö i sömnen. Wtf? Psykakuten nästa typ.... Nej, att somna alldeles för sent en vardag fungerar helt enkelt inte i mitt liv och speciellt inte blandat med hårdträning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0