Maria Åkerberg

 
 
Long time no see! Men mitt liv är ganska så proppfullt just nu så det finns liksom inte så mycket tid över att blogga och framförallt, hur kul är det att läsa om att jag hela tiden tränar, äter och bajsar som en normal människa? Precis.
Men i alla fall, nu blir det ju en shoppinggrej! För någon månad sen var jag på ansiktsbehandling och blev behandlad med Maria Åkerbergs produkter samt att jag köpte ett litet kit från det märket och nu har dessa flaskor tagit slut. Jag är jättenöjd med produkterna faktiskt så jag klickade precis hem lite nya, känns skönt! Älskar att skämma bort mig själv nu när jag faktiskt kan och inte behöver vrida och vända på varje krona hela tiden.
 
Blev några fler saker än bara rengöring, ansiktsvatten och kräm vilket är skoj! Ska lägga upp en bild sen på alla produkter när jag får dem.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0