Måndag morgon

Måndag idag! Har sovit ganska så bra i natt trots mardröm. Dock lite trött ändå då jag måste köpa ny kudde... Blir tokig på min som blir hård. Älskar mjuka kuddar och gärna många, men trots det så har jag EN och den är hård. Hm, får bli ändring på det en vacker dag.
 
Annars då? Jo tack. Jobbar som vanligt och ska träna i kväll, som vanligt. Tog en bild på mig själv i januari och en ny igår och jag som inte trodde att det hade hänt något blev ganska så tyst av mig själv. Jag är asstolt över mig själv men tänker inte lägga ut dessa bilder än, inte förrän jag är "klar". Men jag är glad kan jag säga.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du e grymt duktig!!!!! ♥♥

2015-05-06 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0