Solen sken idag!

Så underbart att den gjorde det! 
Jag och Wiktor åkte tidigare från jobbet idag för att han skulle fixa ett jobb på väg hem så vi passade även på att storhandla medan vi ändå hade tid. Väldigt skönt att få det gjort, men vår Willys har blivit så tråkig. Oinspirerande och mycket utländskt kött. Jag vill ha mitt kött och mjölk svenskt för att gynna svenska bönder helt enkelt. 
Laddade iof ner den där nya ICA-appen så nästa gång kanske vi kör ica maxi vid lindhagen? Den är lite rolig den butiken. 


Skickade även iväg dessa två ugglor som jag fick beställning på häromdagen, hoppas att de kommer fram imorgon och att de blir nöjda! 


Kommentarer
Postat av: Mami

Just de, jag fick skvaller från Viggos husse att han sett er där, storshoppandes <3

2015-03-11 @ 20:58:07
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0