Mitten av veckan

En trött dag har avslutats med en ansiktsbehandling, målat om naglarna och nu virkar lite på den blivande barnsängsmobilen jag håller på med. Behövde verkligen det.. Köpte lite nya produkter också! Produkter som ska återfukta min hy på det sättet den behöver, en skrubb som förebygger pormaskar och läppbalsam för mina torra läppar. Jisses vad hyn blir sämre under den kalla vintern vi har i Sverige. 

Naglarna målade jag med underlack och något gelélack för att stärka lite. Genomskinligt så inga roliga färger här inte! 


Kommentarer
Postat av: Mami

Lyx med behandling - du förtjänar det <3
Duktig du är som hinner med virkningen <3

2015-03-05 @ 19:03:21
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0