Måndag

Får nästan lite tuppjuck av att inte jobba. Jag menar, nu har det verkligen varit långhelg och även om det är skönt så är det väldigt skönt med rutiner.

I fredags åt vi påskmiddag hos svärföräldrarna, i lördags åkte vi ner till landet över dagen, igår lunchade jag med Jennah och efter det så tränade jag med en PT. Jag känner att jag har fått bättre hållning redan och jag orkar ju helt klart mer än vad jag trott. 



Lite mellis igår. Måste satsa otroligt mycket på maten då jag förstått att det är ungefär 80/20 när det kommer till träning. Alltså 80% är vad du stoppar i dig och 20% är träning för att få resultat och om jag äter mindre än 1500 kalorier om dagen så ställer kroppen in sig på svält vilket gör att den lägger på sig allt, oavsett om det är ett salladsblad eller potatis. Herregud alltså...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0