Ny dag med andra tag

Behöver jag ens nämna besvikelsen jag möttes av imorse efter valet igår...? Nej. 
 
I alla fall så är Wilja här idag med mig och Penny. Kul och skönt att få det lite städat hemma! Ska bara tömma diskmaskinen nu... Eller om jag överlåter det till min älskade karl när han kommer hem? Tömd ska den bli i alla fall. I fredags så åkte vi till landet efter jobbet och jisses vad skönt det var att komma iväg! Friska luften, lugnet, klippa gräset... Det är synd att helgerna är så korta. 
 
Sitter just nu och överför bilder från min telefon till datorn eftersom den börjar bli full av bilder. 
 
 
 
 
 
 
Så jäklar härligt.
Smakade även surströmming för första gången! Kan ha något att göra med att jag är förkyld, men det var inte sådär vidrigt som alla säger. Kände inte lukten heller, men det smakade mest salt fisk. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0