Rätt sida av veckan

Den här detoxen är verkligen en utmaning för mig. Fuskade lite och åt en liten bit gurka idag, men den består ju ändå till typ 90% vatten.
Annars då? Köpte massa fruk igår för att kunna göra mer juice idag. Köpte även grönkål som jag trodde skulle gå att strimla/pressa/dona ner, men tji fick jag.
Gick till komvux för att fixa så att jag får plugga upp mitt svenska b betyg då jag sket i det sist (idiot, jag vet.). Men nu så den 13/10 ska jag börja läsa på distans så förhoppningsvis blir det klart och jag kanske kommer in på någon bra och vettig linje att läsa? Vore något. 
Ännu mera annars? Jo, är ju sjukt sugen på mat hela tiden. Amerikanska pannkakor, lax med spenat, lax med räksalla gjord på spenat.. Kebab, chips och naturgodis vore sjukt jävla gott också. Men ska försöka hålla ut till på fredag.. Det går fort och jag är sjukt stolt över att jag ens orkat detoxa i 3 dagar redan! Yay mig! 
 
Ännu mera ännu mera annars? 
Jo, bara idag så har jag bokat in 3 arbetsintervjuer så förhoppningsvis så händer det något i mitt liv nu. 
 
 
 
På lördag ska jag göra scones till frukost med marmelad och ost... Sen på kvällen ska jag unna mig lite godis. Så att det blir plus minus noll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0