Myror i benen?

Tidigare idag var jag och dansade Zumba i en timma på gymmet. Riktigt skönt och kul! Man ser ut som en idiot, men vad gör det? Om man står stilla och inte tar ut svängarna så svettas man ju inte och there's no point going then. I alla fall, jag gjorde av med energi.





Det jobbiga är just nu att Wiktor är hos sin bror och spelar tv-spel och kommer inte hem förrän i kväll och jag klarar fasen inte av att vara hemma och ta det lugnt. Att ligga hemma och inte ha något att göra gör mig galen! Jag skulle ju såklart kunna städa, men varför ska bara jag göra det hela tiden? Vi är faktiskt två som stökar ner och jag vill inte spendera min lediga tid till att städa (därför kommer det att bli städerska i framtiden).
Sitter just nu i soffan med löpfia och har så sjukt tråkigt som det går.

Buhu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0