Moody monday

Tidigare idag fick jag se det nya schemat och blev först väldigt besviken och arg. Kände mig förolämpad också för den delen då jag har jobbat i 2 år och fått stå ut med både det ena och andra, men nu efter att ha gjort en fransförlängning och tänd en rökelse så finner jag ro i beslutet. Jag känner att det är dags för mig att lita på mig själv och ge mig ut på andra uppdrag för att om jag inte tar detta tillfälle så kommet jag aldrig byta jobb.
Dags för förändring i mitt liv och jag känner lugnet inom mig.



Kommentarer
Postat av: Mami

HÄRLIGT med förändring!! Såklart grejjar du allt du vill och gör det i den takten du behöver!
PUSS

2014-10-07 @ 09:24:31
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0