BLÄ

I kväll känner jag just så, BLÄ. 
Efter jobbet så åkte jag direkt till Solna för att fixa ett nytt pass och såklart tog det tid att ta sig dit (varför skulle det gå smidigt?). 
Jag lämnade in en uppgift i Svenskan nu som jag skrev ihop i kväll och hoppas att den blev bra. Ute i sista minuten. Jag är så jävla trött. 
 
Annars som har irriterat mig? Bussen tog tid som fan, blev att gå i geggan en halvtimma på jobbet (tack för gummistövlar), får inte ut min semesterersättning utan lönekontoret säger att jag måste ta ut det i semesterdagar vilket irriterar mig ännu mera, MEN vet ni vad som är det bästa? Jag slutar på det jobbet den 17/11! Jag sa upp mig för lite mer än en vecka sen och det känns så jävla bra. Nu vill jag bara att den sista tiden ska gå fort så att jag slipper allt. 
 
 
Dock fortfarande irriterad. PMS har en jävligt stor del i spelet. 
Nu ska jag sova. 
Få lite lugn av dessa stenar som jag fick av Nathalie förut, så fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0