Samsung event

Har precis kommit tillbaka till LCC/Economista/Flattered-kontoret efter Samsung eventet. Blev väldigt kär i deras nya TV, den som går på reklam för tillfället. 60tum för 40.000kr, inte illa pinkat. Jag kanske ska köpa en trisslott? 
Det var en foodtruck som bjöd på lunchen, som för övrigt var sjukt god! Fanns att välja på Pulled Beef, Pulled Pork och Vegetariskt. Jag tog en Pulled Pork, så jäkla gott! Chipsen hade grabbarna i bilen gjort imorse tydligen! 
 
Mitt hallonvatten ser ut som rosé! 
 
 
Öppnade precis denna vattenflaska... Visste inte att det var kolsyrat så gissa vems blus som är blöt nu? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Hoppas du hade en kanonbra dag iaf... Jag har försökt prata med din syster idag, men de gick inge bra. Men de e bara på't igen...
Jag har inte hunnit kolla filen ännu o glömde usbminnet på LS.. fixar imorrn..

PUSSPUSS

2014-06-03 @ 19:53:49
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0