Onsdag morgon

Igår red jag på "en sketen liten ponny" som min ridlärare sa, haha. Fick bråka en del (han är, som sagt, en ponny...) i skänkelvikning och när vi skulle flytta undan för skänkeln, men annars gick det okej. Han gick en del i form, men är en sån ponny som man verkligen måste driva driva driva på! Inte det lättaste när alla i min grupp rider superlångsamt.
Red istället för Erica i sista gruppen och då fick jag min typiska märr! Vi passar bättre ihop hon och jag, så självklart gick det bättre, fick tjafsa lite (märr...) men annars fungerar hon och jag riktigt bra!





Juste! Lånade den här bilden från Pingis instagram. Det är från Samsungeventet igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0