LCC Kontoret

Sitter just nu på LCC kontoret och försöker få min dator att hitta skrivaren men såklart vill den inte det. Varför ska teknik krångla? Jag ser mig inte som en teknisk människa som kan fixa saker direkt så jag föredrar liksom... Inge krångel. 
Men jag får skriva ut de papprena när jag kommer hem. Sitter och väntar på att Lilliz ska komma in till stan så ska vi åka hem och hon ska få fransar. Tror inte att jag har pressat in såhär mycket saker förut som de här dagarna... Hela juni i och för sig. 
Mitt schema är ganska så fullpressat:
 
Mån; Satt med praktiken hela dagen, naglar och fransar på salongen, åkte och köpte läsk till midsommar, äta, ut med Penny, sova. 
Tis; PW, satt lite med praktiken hemma, åkte till praktiken, lunch, sitter med praktik, fransar på Lillemor, fransar på Katherine och så middag där någonstans mellan innan det är dags att sova.
Ons; PW, fransar på Sandra, sitta med entreprenörskapsgruppen och förklara att jag inte hunnit göra allt jag skulle gjort, tvättstuga 17-19, fransförlängningar mellan 18-22. 
Tors; PW, skola, åk till Alex för att rida på Hamlet, hem till mamma, duscha, äta middag, åka till landet...
SEN JÄVLAR BLIR DET LUGNT! 
Eller kommer jag sitta med praktiken? Kommer ta med mig datorn i fall att. Kommer säkert börja klia i kroppen för att jag inte tagit det lugnt på evigheter. 
 
Den här veckan var i och för sig lugn jämfört med föregående veckor.
Jaja, jag fick en present idag från praktiken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0