God morgon!

Sitter just nu och får i mig frukost. Har varit ute med hundarna, tagit bort påslakanen och slängt in dem i maskinen. Gud vad jag längtar tills jag har en egen tvättstuga. Så jäklar skönt istället för att behöva boka tvättstugan hela tiden, men det har ju sina för- och nackdelar. Allt har det.
Ska i alla fall bli skönt att få tillbaka en rutin nu från och med imorgon! Ska jobba extra imorgon, sen kommer ridningen igång igen imorgonkväll, skola på onsdag, jobba på torsdag och sen skola på fredag igen. Om skolan nu kan skicka ut den nya adressen så man hittar dvs.

Nej men jag ska återgå till att fix lite! På något sätt är det roligare att pyssla och fixa i ett hus än i en lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0