God morgon!

Här ligger jag och tar det lugnt på jobbet. Usch, det var verkligen jobbigt att gå upp imorse.. Somnade inte förrän vid 00.30-01 efter att ha legat och vridit på mig i 2 timmar (tack jawboneUp) för att hitta en bekväm sovställning. Men i kväll blir det hopp i säng tidigt efter ridningen och dusch! In i rutiner igen efter att ha haft ledigt. Ska dessutom hitta en rutin i tränandet också, men just nu drar jag mig lite för att gå till gymmet... Dels för att vi har tagit långpromenader med hundarna istället och dels för att nu flockas alla på gymmet "Nytt år, nya lår" och så vidare. Jag är inget träningsfreak, men jag går till gymmet varje månad och inte bara i januari.


Ska brygga en kopp kaffe sen när jag vaknat mer till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0