Finally

Imorse vaknade jag av att Wiktor skulle åka till landet vid 7 och eftersom jag skulle till mamma så packade jag ihop mina saker och åkte jag med. Lyckades väcka henne vid 8 och fick frukost när jag kom hem dit! Mums!

Lite senare åkte vi till en mässa (såna där som vi åker på ibland) och jag gjorde ett A.E.G som handlade om hur gammal kroppen va och det stack riktigt ordentligt i samvetet mot mig själv när hon sa "55 år". Jag måste med andra ord börja äta renare mat. Vilket jag halvt tycker att jag gör, men ja. Jag kan alltid bli bättre.

Så för att motbevisa mina 55 år så åkte jag och Lina in till Swahili Bob och gjorde klart min tatuering. Så nu är den klar!! Jag är ett riktigt badass (HAHA).





Kommer inte att lägga ut en bild på tatueringen förrän den har läkt klart.

Jag har en underbar familj som jag är så glad över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0