Familjemys!

Istället för att Zumba idag så åkte jag till Handen för att åka pulka och fika med min underbara familj. Svinkallt ute, men tackolov så fick jag låna en polotröja av Wiktor så jag höll mig lite varm i alla fall (och att jag blev varm av varm choklad!).










Riktigt mysigt!

Körde även förbi CRT i Handen och köpte ny hundmat till Penny. Hon är så jävla kräsen och petar bara i sitt torrfoder nu så nu tänker jag testa färskfoder och om det inte går ner nu (det jag har köpt) så blir det svältmetoden. Att hon får mat på morgonen och vill hon inte ha det då så får hon inget förrän på kvällen innan sängdags. Jag vill helst inte det, men hon måste få i sig mat.




För övrigt så hämtade jag mina virkade saker som inte blev sålda! Så om det är någon som vill ha så hojta till...





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0