dreams.

Jag är en person som dagdrömmer hela tiden och oftast om allt jag vill göra! Det är så otroligt mycket saker som jag vill hinna med i livet att jag har skrivit ner lite grann i en list på vad jag vill ha i framtiden och vad jag vill göra det närmaste året för att komma ett steg närmare de målen. 
Till exempel så är mina framtidsmål:
 
- Köpa ett stort och fantastiskt hus med Wiktor som har en stor gräsmatta där Penny kan springa omkring
- Ha antingen ett välbetalt jobb eller eget företag
- Jag vill ha minst 2 barn. Efter att jag och Wiggelito är gifta. Jag vill ha ett barnfritt bröllop och vill inte vara gravid på mitt egna bröllop.
- Jag vill ha en egen häst 
 
 
Men för att komma dit så måste jag ju börja någonstans och samtidigt göra många andra roliga saker! Och därför är mina mål inom det närmaste året:
 
- Att påbörja en utbildning som kommer leda till ett jobb
- Gå en kurs i hur jag syr mina egna kläder
- Virka ett par shorts
- Börja spara till Nya Zeeland
- Gå ner till 56-58 kg (påbörjad)
- Bli diplomerad fransförlängningsstylist (Snart redo för provet!)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ge aldrig upp!!! Kämpa kämpa!!

2013-05-23 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0