Stavning

Okej, nu jävlar. Det stavas:
Förrän
Medan
Preggo
Mycket
Väl
Uppvuxen

Samt väldigt många andra ord som jag inte förstår varför folk envisas med att stava fel? Ibland har jag verkligen lust att skrika något med "era jävla mongosar, lär er att stava!!!!", men eftersom jag är uppfostrad till det bättre så låter jag såklart bli. Tycker dock att det är otroligt pinsamt att stava fel på sådana här enkla ord. Jag menar, vem tar dig seriös om du inte ens är tillräckligt smart för att stava rätt? 

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Det värsta är fan "chocklad"... Vad i HELVETE!! CHOKLAD liksom, inte svårt.

2013-02-11 @ 15:39:24
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0