Shopppingsugen!

Hittade massor av grejer som jag vill ha! Allt detta kommer från Hööks.
Jag var ju på möte tidigare idag och nu blir det så att jag kommer ta över en kollegas schema från och med 1 juni, så i juli kommer jag shoppa loss (man ska ju tänka framåt?) på massvis av hästgrejer! Blir perfekt tills ridningen börjar igen!
 
 
Usch, blev precis godissugen också! Jag och Wiktor ska promenera 45 minuter i kväll (eftersom vi tog en liten sovmorgon), och så ska jag ju springa imorgon. Vill jag äta godis så måste jag springa extra.. Om det är fint väder imorgon så tänker jag definitivt försöka! Men då äter jag hellre godis imorgon än att chansar på att göra det idag.
 
Ni får ursäkta att jag är så dålig på att lägga in bilder sådär fint som alla andra gör. Men jag kan helt enkelt inte för att jag har inte satt mig och förstått mig på Windows 8 än!
 
Så förhoppningsvis bli det massor av hästgrejer! Eller kanske en ny säng? Äh, vi får se! Det är ändå 3 månader kvar och snart bara en månad kvar till New York!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0