Apr. 01, 2013

Typiskt blogg.se att inte fungera. I alla fall så va vi i Mora i lördags. Kom hem med nya underkläder - great!
Idag så har det hänt mer! Imorse så åkte vi till Täby centrum (köpte mera garn för att kunna göra en egen bikini..) efter det så åkte vi ut på Gärdet och gick en promenad med Penny. Det gick bra fastän det var många hundar där! Efter det så blev det en lunch på Östermalms bästa korvkiosk! Supergoda!!!!
När vi kom hem efter det så hade jag fortfarande energi kvar så (hör och häpna!) jag och Wiktor gick ut och sprang i typ 10 minuter! Det är ingenting, men för en tjockis som jag så är det en början. Jag tycker ju bättre om att springa på gymmet och ska dit på onsdag efter skolan.
Men nu ska jag spela lite the sims!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0