v is for vanity, everytime i look at me, i turn myself on

Jag är inte 100% frisk, men jag gick på pole'n ikväll i alla fall. Kändes ändå bra! Trött i armarna vilket är skönt.
Kollar just nu på Sanning och Konsekvens där de granskar Jehova's Vittnen. Sorry, men hur sjuka människor finns det egentligen? Sexuella övergrepp och ingen bryr sig? Deras församling verkar ju enbart vara en ursäkt för att få göra sjuka saker och komma undan med det.. Läste en väldigt bra bok som handlade om just den sekten förut som heter "Då gråter änglarna". Riktigt bra bok och det är baserat på en verklig händelse om när en tjej lämnar sekten och vad konsekvenserna blir och så vidare. Riktigt bra! I alla fall så var det inte det jag skulle ta upp, men tvn står på och då halkade jag bara in som på ett bananskal!

Det jag ville visa var det här:


Hur fin är inte den??? HÄR. Det enda skulle ju vara att man behövde gå och träna ganska typ, ja, varje dag? Perfekt nyårsklänning? Fast jag kommer ju jobba den helgen så det blir inte direkt något party party..  Jaja, nu ska jag fortsätta kolla!



Imorgon får vi öppna första kalenderluckan!!! Och jag har TVÅ kalendrar, HAHA. Suckers.


Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0