stress svett

Jag känner en liten stress. Min hjärna säger att jag ska ha ätit middag innan kl 17, men jag behöver inte gå hemifrån förrän vid 17.30 så jag har en timma på mig att äta middag men ändå vill min hjärna stressa med enbart en halvtimma. Fast nu börjar magen kurra också. Men jag orkar liksom inte göra något mat.. Får bli en smörgås eller något sånt så får jag äta ordentligt när jag kommer hem! Får se helt enkelt!

En annan sak är att jag köpte Absolut Torr på Apoteket för någon dag sen för att jag svettas nå otroligt om mina händer när jag är på poledancen, men tror ni den fungerar? Tog på lite nu och tänkte att "händerna borde ju bli snustorra!" men icke sa nicke. De är typ ashala? Får ta med desinfektionsflaskan till dansen sen och se hur det blir.. Hoppas att det blir bra i alla fall!




Här är ägaren för Polefitness.me där jag tränar! En vacker dag ska jag också kunna göra sådär helt enkelt. Ska bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0