seg på en tisdag

Hade jag haft gymkort så hade jag varit på gymmet nästan varje dag istället för att ligga på soffan. Fast jag älskar ju våran soffa... Men det hade varit skönt att få träna och simma lite. Tackolov att vi ska köpa gymkort när nästa lön kommer!! Längtar och vill hellre ha det nu, men som sagt så verkar ju vänta vara min hobby.

Ska se om jag kan trolla fram någon lunch nu kanske! Om vi har något hemma.
Det är en ganska konstig grej med att alltid kolla vad man har hemma... Hemma hos mamma finns nästan allt men man äter bara hälften och då tänkte man ju när man va liten att "när jag flyttar hemifrån så ska jag alltid ha allt som JAG vill ha och tycker om" men inte fan är det så? Visst att vi enbart har sånt vi äter men aldrig hela tiden. Fast det kanske beror på att vi aldrig storhandlar? Ica ligger ju precis nedanför men ändå! Det är samma vi-har-aldrig-något-att-äta-hemma-känsla som man alltid hade hemma hos mamma.

Nu svamlar jag. Ska fortsätta titta på Tvins och tycka att det är jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0