you don't really wanna mess with me tonight

Jag är så sjukt trött. Slutade 17 idag och min hjärna var helt oåtkomlig efter klockan slog 16. Varför händer sånt? Klockan är 21.04 och jag skulle kunnat gått och lagt mig för en timma sen, men istället så sitter jag här och envisas med att vara vaken? Vad är det för fel egentligen?

Nej, det blir nog bättre imorgon! Förhoppningsvis jobb och sen åka in och hämta Andreas vid centralen. Beroende på snön. Han håller ju på att bli en man nere i Halmstad, i lumpen och puckot har åkt på feber nu. Men tacos imorgon hemma hos Andreas och hans mamma och sen så på lördag blir det tacos hos mina kusiner, GOTT! Jag gillar tacos så det är inget fel på det.

Borde typ sova nu.. Men kanske borde stänga av tvn och borsta tänderna först.. Fan vad jobbigt allt blev helt plötsligt.

POUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0