A.J

Tur att jag har Annina på facebook! Hon skriver alltid så bra saker. Saker som är logiska och som man ska tänka på!







"never compare the worst of others, to the best of yourself"

Och hur många gånger har man inte gjort det misstaget.. ? Precis.

För övrigt så började jag jobba 7.30 idag på ett dagis i Vendelsö. Slutade 14.30, in till stan, provjobba mellan 16 - 20.30, missade tåget precis, nästa gick 21.07, Jockemannen hoppade på i Trångsund så vi gjorde sällskap ända fram tills han skulle hoppa av för att gå till Jennahpennah.
Jag borde vara cp trött, men jag är inte det? Jag har en stark känsla av att något dagis kommer ringa imorgon också. Vill egentligen bara sova imorgon MEN Paris, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0