Agge aggelito




Bilderna har jag totalt snott från Angelica.
Men jag kan inte sluta tänka på de här! Till en sommarklänning eller shorts. Jag KAN INTE!
Och det är kul att jag fortfarande inte fått hela min lön än. Jätteroligt!


Jag vill ha sommar. Insåg precis hur lite jag spenderar på mig själv nu efter jag slutade på McDonald's. Där fick jag ju en "fast" inkomst så att jag faktiskt köpte massor av grejer till mig själv och nu? Ingenting.

Och jag som ändå säger: It ain't a crime to be good to yourself!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej baby! Vad söt du är :) Jag har fått bud på dem på tradera nu.. så kan inte ta bort annonsen och sälja dem till dig istället. Men det kan ju hända att dem kommer in på Nelly igen :) <3

2011-02-02 @ 16:00:59
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0