tisdag och jag lever!

Jaha ja, det här var ett tag sedan! Kan ju börja med att skylla på att MMS blir för dyrt och att min julhelg har varit fullt ös medvetslös. Typ. Har i alla fall 45 minuter nu innan jag ska åka till jobbet för att jobba en timma kväll. En positiv sak är att jag fick veta att jag får löneförhöjning! Vet inte när den kommer, men den kommer snart! Blev generad när jag fick veta det. Jisses!

Julhelgen blev så att vi firade jul hos mamma och Mats i Tungelsta följt av att fira lite lätt hos pappa dagen efter för att direkt efter det åka hem till Wiktors föräldrar och fira! Har haft en underbar helg och fått MASSOR av saker som jag faktiskt har önskat mig! Ska t ex på fiskspa med mamma och svärmor i januari! Det har jag velat göra hur länge som helst! Ja, och så ska jag och mamma åka och se Cesar Millan i maj i Göteborg. Ja, och Wiktor gav mig en glassmaskin. Ja, massor och lite till. Sjukt nöjd. SJUKT.




Orkar såklart inte lägga upp ALLA bilder. Blev ganska många måste jag säga!
Den stora filten är så otroligt mysig att jag vill sova i den.

Pappret som ligger på filten är den som kommer komma bäst till användning dock tror jag.. Den kommer i alla fall vara obeskrivligt bra och hålla otroligt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0