Lördag.

Ja, jag lever. Idag var jag, mamma, Marie, Lisa, Lina och Jessica på hundmässan i Älvsjö! Riktigt kul och trevligt. Såg många fina bullar och många fina chihuahuor! Jag och Wiktor funderar på att skaffa en chihuahua men om och när är väl inget jag egentligen tänker skriva ut för då kommer säkert folk säga massor av onödiga kommentarer. Som att vi skulle vänta. Vad ska vi vänta på liksom? Att åren ska gå och vi ska bli supergamla innan någon annan tycker att det är okej att flytta ihop/skaffa barn/gifta sig/skaffa hund och så vidare? Nja, liksom.. Jaja, det är ju bara en tanke. Än så länge. Folk har ju så svårt att vara glad för andras skull...


Fick min iPhone 4S igår också! Dock så skulle det ta tre veckor innan jag skulle få min vita så jag tog en svart direkt där. Måste bara skryta lite om mitt abonnemang också, hehe. 399:- i månaden, får ringa för hela beloppet och sen så kostar samtalen 19 ÖRE per minut, samt 3000 fria sms och en valfri smartphone ingår. Riktigt bra erbjudande måste jag säga. Dock så har Telenor det bara mellan 8-11 december. Det är bra att ha gått till samma kille i 5 år så att han vet och kan säga till när det är sådana här bra erbjudanden. Sweet. Helt plötsligt så är det inte så tokigt att börja betala sina egna telefonräkningar.

Nej nej, nu ska jag väl hitta på något att göra. Ska möta upp Michael och Mickis kl 20 i Gullmarsplan för lite bowling och sen så blir det en överraskning!

POUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0