B O

Jag förstår inte vad folk som går på bidrag av olika slag, vad gör de om dagarna? Hur orkar folk enbart vara hemma varje dag istället för att jobba? Jag håller på att bli tokig (och deprimerad) för att jag inte har ett jobb. Blä, känns tillochmed pinsamt att erkänna det. Jäkla fuck. Jag och Wiktor åkte ju runt och lämnade ut CVn här i Täby, men jag borde skrivit adressen här i Täby egentligen, meeen that didn't happend. Of course. Utan jag åker runt och lämnade CVn i Täby med en adress som står i Tungelsta, vad tänker folk då egentligen? Well well..


Har precis ätit "frukost" också. I sängen. Nice. Dock så blev det bara ett glas juice och två kokta ägg eftersom Wiktor drack upp all mjölk innan vi åkte upp till Våmhus i fredags. Får äta något mer matigt när jag kommer till HeavyElectricityCity.

Helgen i Våmhus var riktigt mysig! Dalarna är verkligen fint och mysigt och kräftskivan var riktigt trevlig! Våmhusmål är något jag får träna på för det är fasen inte lätt!






Hittar inge text till låten, men Våmhusmål är en blandning av tyska, finska, svenska, engelska och så vidare.. Inte lätt att förstå! Låten handlar i alla fall om att han är kär i Margit, går hem till henne, har inga fina presenter men kan plöja i hennes slänt och så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0