paint the world in pink

Här sitter jag och tittar på Hell's Kitchen medan Wiktor målar tak!

Jag har målat massor idag OCH fixat 6 maskiner tvätt. Som jag iof måste vika imorgon, men då har jag något att göra imorgon också, HEHE. Nej men det blir nice.

Jag är förresten supertaggad på att börja träna nästa vecka! Ska bli nyttigare då också (HAHA I WISH) och försöka gå ut och springa! För att komma igång ordentligt liksom! Onsdag är ju en bestämd dag med poledance och sen stretch/core. FAN vad taggad jag är!!!!!!! Shit!!! Och så får jag se till att ha någon annan dag att springa på.



Nej men fan vad trött jag är förresten. Ska berömma min pojke lite grann eftersom han är så duktig och gjort taket en gång i alla fall och sen sova!

Godnatt fan!





Btw, den här är superrolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0