loverboy

Jag vet inte om min helg kommer bli mer full?


Imorgon så kommer jag börja jobba kl 8 - 15, därefter så kommer jag bege mig mot Fruängen-hållet för att fika hos min bror som fyllde år igår. Efter det så bär det av till Tessi, som också fyllde år igår, och fika lite där! Sen.. På lördag.. Jisses. Kl 11-13 har vi tvättid, samtidigt som vi ska runt och lämna CV:n (I need a job). SEN, då jäklar, ska vi till Tungelsta rocken, ja någon gång efter 13-tiden såklart, och vid 6-halv 7 ska vi äta middag i Handen hos Malin med Issa och Marcus! Ska bli astrevligt! Och nu fick jag även en förfrågan om Erica och några andra "Täby-tjejer" vill dricka vin som jag vill till också! Lära känna folket här bättre liksom! Så det blir fullt ös, medvetslös!


Ska se om jag orkar diska lite nu. Wiktor får mig skratta i alla fall för han kom precis ut från köket dansandes till Tom Jones. I en tröja och kallingar. My man is HOT!








Syns det att jag är sjukt trött?

Btw så står Wiktor och diskar nu. Ska låta han stå och diska ett tag faktiskt för jag städade lite grann idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0