it's just a part of the normal life

Gosh! Kom hem för en halvtimma sen ungefär efter att ha jobbat 5 timmar. Skönt pass men jag är lite sådär med att jobba på kvällen fortfarande. McDonald's gav mig ärr, haha!

Nej men skönt att komma hem faktiskt! Wiktor visade att hans mamma hade köpt några Lexington kökshanddukar till köket här! Riktigt fina med stjärnor på. Nice nice, we like.




Jag har även hunnit äta en liten skål med fil MEN är fortfarande grymt hungrig och skulle hemskt gärna vilja koka på pasta och göra värsta middagen.. Men det är alldeles för sent såklart. Tyvärr. Måste hoppa i säng eftersom roslagsbanan går 6.46 imorgon bitti (skjut mig) och så kör jag 8-19.30 pass imorgon!


Kommentarer
Postat av: MANDY

Aaaasså vad har du för jobb kvinna? Sjuka pass!

2011-08-09 @ 23:28:56
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0