scary moment

Idag så kom Alexz och Jennah förbi och fikade! Riktigt trevligt faktiskt. Alexz håller på att övningsköra så vi satt och pratade körning och så fick hon låna mina böcker. Kände mig jättesnäll där faktiskt, haha!

Iallafall så står jag i köket på jobbet och ska ut till baren igen och trallar i min egna lilla värld när helt plötsligt min pappa skrämmer skiten ur mig. Jag, med mina reaktioner, skriker för full hals och man kan väl säga att jag har ont i halsen nu fortfarande. Det värsta var att han gav mig en sån jäkla huvudvärk att jag fortfarande har ont. Inte okej! 

Jag tänkte skriva något mer, men jag minns inte direkt. Kanske kommer på det sen?
Förutom att jag vill ha en ny dator och att jag längtar till Egypten?





Jajuste! Jag funderar på att ta ut mitt löshår och färga håret lite mörkare. Vet inte om jag ska bli chokladbrun eller bara mörkare blond?



Kommer inte kunna bestämma mig förrän jag är såhär gammal...



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0