om jag ändå sket pengar

Hade jag skitit pengar så hade jag tagit min dator och telefon och kastat dem åt helvete just för att de vid helt fel tillfälle i mitt humör inte vill samarbeta. Jag har en låt, ska lägga över den från datorn till iPhonen och vad händer? DEN VILL INTE. Vill så gärna skriva alla fula ord jag kan komma på just nu här, men jag ska behärska mig.


Allt jag kan göra är att hoppas att mina nya p-piller hjälper mig mot mina humörsvängningar. Eftersom det va just därför jag fick dem. Hoppas.



Life’s a game but it’s not fair, I break the rules so I don’t care.

Kommentarer
Postat av: Sexuella tankar

P-piller är bra mot många svängningar, både humörs och magsvängningar. :D

2010-09-24 @ 22:12:59
URL: http://sexuellatnkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0