mätt

Jag och Jennah drog in till stan igårkväll efter att jag hade jobbat. Hälsade på Hannes som fyllde 20 år! Min älskling. Efter det så drog vi till Medusa och drack två öl. Vi hann med sista tåget hem och då smsar Skåne om att de är på väg in till Medusa. Bra tajmning...

Efter att ha vaknat vid halv 1 idag, jobbat och kommit hem efter jobbet så åt jag en UNDERBAR middag! Mats hade lagat oxfilé och massor av annat som var obeskrivligt gott. Tänk om jag ändå kunde lära mig att laga sådan god mat. Shit, hur ska jag klara mig om jag flyttar hemifrån någon gång i mitt liv? Mamma och Mats väntade tills 20 då jag hade slutat för att vi skulle kunna äta tillsammans. Som sagt, obeskrivligt gott.

Nu ska jag dricka ännu en öl och kanske titta lite på Mamma Mia som går på 3an. Får se när min trötthet dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0