i will never understand the shit you call "love"

Trött_tjej_90 här. Ligger i sängen med världens skönaste mjuk-rutig-skjort-pyjamas på mig. Jag älskar den! Så jävla härlig!

Imorgon så ska papi ta Audina så att hon blir fixad någon gång. Måste bara dammsuga henne riktigt ordentligt.. Inte så mysig att köra eller åka med direkt.. Ewa pratade också om någon fotosession på tisdag och min syster, Robert och Netlié kommer upp då! Åh vad jag saknar den lilla korven. Önskar att hon bodde närmare så jag fick hålla henne hela tiden! Fast inte när hon skriker. Lite jobbigt då. 

Jag har läst ut boken "Trasig" som jag lånade förut också. Ungefär 400 sidor tog mig tre kvällar.. Och jag känner mig så nere för jag vet inte vilken bok jag ska läsa nu! Har en "Jag är wanted" men den handlar mest om en kille som är brottsling.. Det är inte min grej direkt. Jag gillar romantik, fantasy och hemska böcker som t ex. Trasig, Skadad osv.  Fast även om jag älskar romantik så kommer jag aldrig förstå den där grejen folk kallar "kärlek".


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0