i make my own rules

Segare dag får man nästan leta efter känns det som. Helgen har varit supertrevlig, men det suger verkligen musten ur en. Nu är jag iallafall gudmor åt världens sötaste lilla Netlié på papper också. Ska slänga upp några bilder sen när jag får tag på dem.

Imorse blev jag väckt, som vanligt, för att äta en sista frukost innan alla skulle åka. Trevligt, några var mer bakfulla än andra, men det är sånt som ingår i paktetet "Helger". Själv så åkte jag senare iväg till centrum för att äta lunch med Andreas och prata lite om donken och allt annat. Fick senare uppdraget att köra in till stan för att släppa av Mathias och Sandra till tåget och jag som inte direkt älskar att köra i stan, klarade det galant. Såklart.


Undrar ifall jag ska vara lika tråkig som alla andra och titta på valvakan? Det är ju endå de, (enligt min åsikt) idioterna, som ska styra vårat mesiga land de närmaste 4 åren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0