friday night fever

Går kvällen var trevlig och rolig!  Agge, jag och Jennah möttes upp i centrum och åkte sen hem för att börja med att sjunga Singstar. Sagt och gjort, Singstar blev det! Efter någon timma och två drinkar senare så började vi laga mat och det blev tacos. Mums! Efter maten fyllde vi badkaret och satte på bastun. Nice nice! Dock så är det ju inte enbart varmvatten som strömmar genom kranen så det var inte så varmt som det hade kunnat vara! Men det va trevligt! Vi har haft bubbelbadkaret i runt 1 år och jag har badat i den 2 gånger. Skäms på mig.

Efter det så kom min babe Signe hit och strax efter 00 så åkte Agge hem och Jocke kom över. Vi spelade kortspel och hade megatrevligt tills Jennah och Jocke gick hem och jag och Signe gick och la oss.

Man kan säga att jag inte mår så bra idag, men jag lever iallafall.

Är det töntigt att sakna mamma redan när de åkte igår morse och kommer hem på fredagkväll? Och samtidigt åker iväg till Göteborg på lördagmorgon..

Suck it up. Jag är en stor tjej.  (Fast vem försöker jag lura?)

Kommentarer
Postat av: Mamma & Mats

Du glomde val att satta pa extra varmen innan ni tappade upp badkaret! Hoppas ni har det bra annars hemma, och att Maya mar bra! Vi har det bra om an nagot forkylda.... Mormor och Morfar halsar! Kramar fran oss har nere!

2010-09-26 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0