söndag

Igår kväll var jag chaufför. Jag och Jennah åkte till Bagarmossen hem till Signe som skulle ha fest där och det var trevligt! Träffade några gamla kompisar där också! Sjukt länge sen man såg dem. Tiden går verkligen fort.
Efter det så åkte jag till Catrin för att Hanny hade 20 års fest där, så det var massor av donken människor där vilket var trevligt! Länge sen! Enda anledningen till att jag orkade jobba kvar på donken var för människorna.


Just nu sitter jag och är superjävlanervös inför resan (VARFÖR?), lyssnar på Kent och äter Lindt Excellence Cranberry Intense. Så jävla god!

Såhär kommer vädret i Sharm El Sheijk vara nästa vecka förresten. Like it? I do.


Om ni ser något dvs.


Bästa!



Jag och Felix. Världens bästa sommarbild 2007

Kommentarer
Postat av: Jennah

Förstår att du är nervös och skit, du lyssnar för fan på äckel kent xD

2010-10-24 @ 20:20:24
URL: http://jennahlazer.blogg.se/
Postat av: Sandra

felix, han jobbar jag ju med!

2010-11-03 @ 16:54:11
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0